Nanafana Beautiful World . Please be nice . Thanks . Follow | Dashboard
Nanafana

Kau vs Dia Trailer (kononnya)
25 June 2013 | 4:43 pm | 0 comments
Nur Damia Imani - "Lepaskan sesorang yang awak cinta bukan macam nak bukak dan tutup tv . Tekan je plug  untuk bukak dan tutup . Kalau senang macam tu tak mungkin saya tak dapat lupakan apa yang telah berlaku sebelum ni . Tapi saya tak pernah menyesal"
"Dekat mana saya ada , kat situ awak ada . Tak bosan ke ?"

Muhammad Khairil Syahir - "Saya tak kisah siapa pun cinta pertama awak , saya cuma nak jadi cinta terakhir awak ."
"Mia jom kawen !"

Muhammad Daniel Afiq - "Aku rasa aku nampak seseorang yang macam ... Mia ... ?"

Labels: